
Fuar kapsamında düzenlenen “Taşın Ana Vatanından Dünyaya: Turkish Stones’un Başarı Hikayesi” başlıklı söyleşi Marble İzmir’in dikkat çekici etkinliklerinden biri oldu.
Söyleşide, Turkish Stones Turquality Projesi kapsamında Türk Mermerinin marka değerini arttırmaya yönelik, İMİB, BAİB ve EİB’in gerçekleştirdiği ortak çalışmalar ve ileriki süreçte gerçekleştirilmesi planlanan faaliyetler hakkında katılımcılara bilgi aktarımında bulunuldu.
İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB) Yönetim Kurulu Üyesi Funda Bekişoğlu, konuşmasında Türk doğal taşının marka değerinin artırılmasının taşıdığı öneme vurgu yaptı.
Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği (BAİB) Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Tekin, “Turkish Stones bana göre güven oluşturma projesi” dedi.
Ege Maden İhracatçıları Birliği (EMİB) Yönetim Kurulu Üyesi Efe Nalbantoğlu ise bu projedeki en önemli şeyin farkındalık yaratmak olduğuna dikkat çekti.
Söyleşide ayrıca, İstanbul Maden İhracatçılar Birliği (İMİB), Ege Maden İhracatçıları Birliği (EMİB) ve Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği (BAİB) iş birliğinde Turkish Stones’un bir ihracat projesi değil, üreticiden mimara, akademisyenden fuarcıya kadar sektörün tüm paydaşlarını kapsayan bütüncül bir marka stratejisi olduğunun altı çizildi.