Küreselleşmenin ve pazarın gelişimiyle varmış olduğu konum Türk mermer sektörünün Dünya’da etken olabilmek için imaj çalışmalarına ihtiyacı olduğu gerçeğini ortaya çıkarmıştır
Kullanım kapsamı olarak çok geniş bir alana yayılan Türk mermer sektörünün içinde mermer işleme kapasitesi olarak dünyada ki mermer sektörünün artık üretim ve satışa yönelik bir yapılanmadan, tüketim eğilimleri doğrultusunda ürün konseptlerinin oluşumu ve pazarlamaya yönelik bir yapılanmaya yönelirken kaynaklarını da bir mermer tasarım ülkesi olmak ve kendi özgün mermer çeşitlerini ve tasarımlarını, markalarını dünyaya satmak için kullandırma durumunda olmasıdır.
Türk mermer sektöründe alan saha taraması yapılarak imaj kavramı ve imajın oluşum aşamaları, devamında kişisel imaj, ürün imajı, marka imajı, kurum imajı ve sektör imajı başlıklar altında çalışmalar yapılmalıdır
Günümüz rekabetçi ticaret ortamında aynı pazarı paylaşanlar, aynı kaygıları paylaşıp, aynı konuya odaklananlar sektörü oluşturmaktadırlar.
Sektör kelimesi birlik adıyla ikame edilmek istense de gerçekte benzer ürün ve ya hizmet üzerinde çalışanlardır.
Kısaca AYNI GEMİDEYİZ.
Gününüz sağlık ve başarılarla geçsin.