Kamuoyunda oluşturulmaya Çalışılan Algıyı Değiştirmek Üzere; Maden İhracatçıları, Kamuoyuna Gerçekleri Anlatmak İçin Hazırlanan Reklam Filmi İlgi Çekti
İMİB Yönetimi, son olarak madencilik sektörünün anlatıldığı bir reklam filmi hazırladı; ‘Meslekleri Tanıyorum’ başlıklı reklam filminde hayatın her alanında madenin olduğu vurgusu yapıldı.
İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB) maden sektörü hakkında oluşan olumsuz algıyı değiştirmek ve gerçekleri anlatmak adına çalışmalarını hızlandırdı. Türkiye’nin farklı bölgelerindeki maden sahalarında yapılan işlemleri, şeffaflıkla ve akademik verilerle paylaşan İMİB Yönetimi, son olarak madencilik sektörünün anlatıldığı bir reklam filmi hazırladı. ‘Meslekleri Tanıyorum’ başlıklı reklam filminde hayatın her alanında madenin olduğu vurgusu yapılırken, reklam filminin yüzü ise öğrencilerle birlikte Madencilik Sektöründe Kadınlar Derneği Başkan Yardımcısı Mühendis Banu Çolak oldu. Sağlık sektöründen eğitime, evde kullanılan beyaz eşyalardan ülke güvenliğine kadar madenlerin ne kadar büyük bir önem taşıdığının vurgulandığı, ‘Hayatımız Maden’ sloganın işlendiği reklam filminde, birçok önemli eşyanın hammaddesi olan madenlere, hayatın her alanında ihtiyaç duyulduğu ifade ediliyor.